کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

آیا رابطه با مرد متاهل درست است؟ آیا رابطه با مرد متاهل گناه دارد؟ از نظر دینی این کار زنا محسوب می شود. از منظر قانونی، داشتن رابطه با مرد یا زن متاهل نیز غیرقانونی است. در حالی که ممکن است هیچ پرونده قانونی علیه شما وجود نداشته باشد، او ازدواج یعنی دارایی خود را از دست خواهد داد. حتی ممکن است بسته به نحوه انتخاب همسرش برای ادامه پرونده، کمک مالی بپردازد. روانشناس خانواده درباره ارتباط با مردان متاهل، چه نظری دارد؟

رابطه با مرد متاهل چه اشکالی دارد؟

دلایل رابطه با مرد متاهل

قرار ملاقات و دوستی زن و مرد متاهل می تواند پیچیده باشد. این ارتباط ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما در نهایت زندگی چندین نفر را به خطر می‌اندازد. داستان مانند یک جاذبه معمولی شروع می شود. سپس، شما دو نفر در هنگام شام، ناهار یا قهوه با هم پیوند برقرار می کنید و یک دوستی معمولی را شروع می کنید که به تدریج به یک رابطه تبدیل می شود. در نهایت، شما دو نفر احساس جدایی ناپذیری می کنید اما خوشحال نیستید. زیرا می دانید که این رابطه آینده ای ندارد.

دلایل رابطه با مرد متاهل

امروزه بسیاری از خانم های جوان بوده اند که بدون توجه به درست یا نادرست بودن آن، وارد رابطه با مرد متاهل شده اند. دلایل متفاوت است، که ممکن است شامل دلایل مالی یا رضایت عاطفی باشد. اما دلیل هر چه باشد، مرد متاهلی که به غیر از همسرش با زن دیگری قرار می گیرد، به عهد ازدواج خود بی وفایی می کند. اگر قصد دارید با یک مرد متاهل قرار ملاقات بگذارید یا در حال حاضر با یک مرد متاهل قرار ملاقات می گذارید، گناه رابطه با مرد متاهل را به جان نخرید. علت دوستی زن و مرد متاهل از طرف بسیاری زنان در موارد زیر خلاصه می شود:

در همین رابطه بخوانید: مشاوره طلاق

بدانید عاقبت رابطه با مرد متاهل در صورتی که اگر زن هم متاهل باشد ، حکم سنگسار است. اگر رابطه نامشروع کمتر از زنا شکل گرفته باشد، مجازات تا 99 ضربه شلاق تعیین می گردد.

ایا دوست داشتن مرد متاهل گناه است؟

برخی می پرسند که ایا عاشق مرد متاهل شدن گناه است؟ اصلا دوستی با مرد متاهل چه اشکالی دارد؟ پاسخ به اینکه رابطه با مرد متاهل گناه است یا نه، در حیطه و وظایف کاری روانشناس و مشاور نیست. اینکه ایا عاشق مرد متاهل شدن گناه است یا نه را عالمان دینی و مذهبی باید بیان کنند. مشاور اما می تواند مسیر پیش روی شما را روشن و واضح کند. ازدواج مرد متاهل با زن مطلقه به خودی خود، مشکلی ندارد، در صورتی که رضایت دو طرف، گرفته شود. اگر زنی بخواهد در سایه زن دیگری زندگی کند یا زن دیگری را در کنار خودش بپذیرد، به روحیات خود او بستگی دارد. اما نمی توان دوستی با مرد متاهل را در همه حالات مورد پذیرش دانست. 

خیانت زناشویی، کمترین و ساده ترین اتفاقی است که در دوستی زن و مرد متاهل بدون اطلاع همسرانشان رخ می دهد (مشاوره خیانت همسر). این موضوع، تفاوت زیادی با توهم خیانت دارد. کسی که توهم خیانت دارد، ممکن است از بیماری پارانوئید رنج ببرید یا هر بیماری روانی دیگر داشته باشد. این فرد، شکاک و بدبین است و ظن او، ریشه در واقعیت ندارد. اما در خیانت زناشویی، عمل بی وفایی واقعا اتفاق می افتد و کسی که این کار را می کند، واقعا خائن است. 

روانشناسی رابطه با مرد متاهل

زنان به دلایل مختلف روانی با مردان متاهل رابطه دارند. بسیاری از زنان نیز خواستار ازدواج با مرد مطلقه هستند. برخی از زنان متوجه می شوند که این کار باعث تغذیه روحی و جسمی آنها می شود. در حالی که برخی دیگر از خطر ندانستن و نشناختن هیجان زده می شوند. متأسفانه وقتی زنی زن دیگری را فریب می دهد، در واقع بی اعتمادی را در بین زنان به طور کلی تداوم می بخشد. زنان به دلایل مختلف روانی با مردان متاهل رابطه دارند. از جمله دلایل:

پیامدهای رابطه با مرد متاهل

پیامدهای رابطه با مرد متاهل

آیا با یک مرد متاهل قرار ملاقات دارید، رابطه نامشروع دارید یا درگیر هستید؟ آیا تا به حال به مضرات رابطه با مرد متاهل فکر کرده اید؟

ممکن است دوستی با مرد متاهل هیجان انگیز باشد زیرا او بالغ تر است، رابطه جنسی نشاط آور است، رضایت جنسی با او بالاتر است، و ممکن است برای عاشق شدن گزینه مناسبی به نظر برسد. در صورت بروز انحرافات جنسی یا وجود مشکلات جنسی، بهتر است از مشاور و مشاوره جنسی کمک بگیرید. اما دوستی زن و مرد متاهل با فهرست عظیمی از پیامدهای اخلاقی و معنوی، خطرات و عوارض همراه است. بیایید نگاهی به معایب زیادی بیندازیم:

مدیریت رابطه با مرد متاهل

مدیریت رابطه با مرد متاهل

انتخاب قرار ملاقات با یک مرد متاهل برای دوستی با مرد متاهل، زندگی و رفاه کلی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. خطر آسیب رساندن به خود و پیچیده کردن زندگی افراد اطرافتان را خواهید داشت. شما احساس بی توجهی، استفاده و تنهایی خواهید کرد. به طور خلاصه، این یک دستور العمل برای فاجعه است. وقتی با یک مرد متاهل قرار می گذارید چه باید کرد؟ این چیزی است که می توانید انجام دهید:

در همین رابطه بخوانید: 10 نشانه یک رابطه عاطفی پایدار

چگونه به رابطه با مرد متاهل پایان بدهیم؟

پیش دوستی بروید که می توانید به او اعتماد کنید. وضعیت خود را به او در میان بگذارید. بگویید که می خواهید رابطه خود را با مرد متاهل خاتمه دهید و درخواست حمایت کنید. تا می توانید صادق باشید. ممکن است سخت باشد، و ممکن است قبلاً هرگز در مورد این موضوع به کسی نگفته باشید، اما اکنون زمان آن است که صادق باشید.

به خودتان بگویید لیاقت بهترین ها را دارید. شما با مردی متاهل رابطه برقرار کردید، اما بدانید لیاقت شما بهتر از این است که به تکه های توجه و محبت های او بسنده کنید. ارزش واقعی خود را با تأیید تمام راه‌هایی که شما فردی بزرگ و شایسته عشق سالم هستید، به خود یادآوری کنید.

حتی اگر باور نداشته باشید که لایق بهترین هستید، می توانید اظهارات خود را با چیزی مانند “من راهی برای پایان دادن به این رابطه بن بست پیدا خواهم کرد” شروع کنید.

فهرستی ایجاد کنید که در آن توضیح دهید چرا دور شدن ایده خوبی است. اگر برای به دست آوردن جرات ترک نیاز به کمک دارید به یک مشاوره خانواده مراجعه کنید. شروع رابطه با فردی که در دسترس نیست ممکن است برای شما الگو باشد، پس با یک درمانگر مشورت کنید. مشاور خانواده حرفه ای می تواند با شما در مورد عادت های مخربی صحبت کند که ممکن است شما را از عشقی که واقعاً سزاوار آن هستید باز دارد.

با معشوق خود تماس بگیرید و پیش از موعد با او ملاقات کنید. به او بگویید که شما دو نفر باید صحبت کنید. واضح باشید که این جلسه خاص و متفاوت از یک قرار ملاقات معمولی است. در طول جلسه با او صمیمی نشوید یا کاری نکنید که فکر کند همه چیز عادی است. به او بگویید که باید یک صحبت جدی داشته باشید.

برای آینده دوستی با مرد متاهل مرزبندی کنید. قبل از اینکه راه خود را جدا کنید، در مورد انتظارات خود در حال حرکت رو به جلو شفاف باشید. بهترین کار این است که رابطه خود را به طور کامل قطع کنید، بنابراین به او بگویید که دیگر نمی خواهید او را ببینید.

جمع بندی

به توصیه مشاوران و متخصصان خانواده مرکز مشاوره بینش نوین، برای ایجاد تغییر و بهبود در زندگی شخصی و روابط اجتماعی خود، می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

دوستی زن و مرد متاهل جنبه های مختلف زندگی شخصی و زناشویی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر فرزند داشته باشید، زندگی او هم تحت تاثیر رفتار و کردار شما قرار خواهد گرفت. کسانی که فکر می کنند نیاز به مشاوره بیشتر برای انتخاب یار و همسر دارند، بهتر است شرکت در جلسات مشاوره پیش از ازدواج را از یاد نبرند. مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا علاوه بر روحیات طرف مقابل، روحیات خودتان را هم بهتر متوجه شوید. 

56 پاسخ

  1. بیشتر خیانت مردها به دلیل درک نشدن از طرف همسرشون. اکثر خانم ها خودشیفته و خودخواه شدند و همین باعث اختلاف شدید تو زندگی ها شده . بدترین نوع انسان ها خودشیفته ها هستند برای ازدواج برید تحقیق کنید ببنید واقعا چه موجوداتی هستند خواهشا هرکی می خواد ازدواج کنه حواسش به آدم خود شیفته باشه که زندگیت نابود می کنه . شناخت خود شیفته ها اگه آگاهی قبلی نداشته باشید خیلی سخت چون حتی مشاور خانواده هم فریب می دند چه برسه به شما . با هر کی ازدواج کردی ، با انسان خود شیفته به هیچ عنوان ازدواج نکن بیشتر جدایی ها بخاطر همین نوع انسان ها ایجاد می شه .

  2. سلام من نزدیک به ۳ماه بود که همسرم رو ازدست دادم تمام وجودم از غصه درد میکرد فقط دلم میخواست یه نفر بهم آرامش بده ومن رواز اون حال وهوا وداغ سنگین نجات بده شرایط دردناکی داشتم وبشدت بی پول بودم توفشارروحی وروانی وبی پولی بودم که مجبور شدم حلقه ازدواجم رو برای اجاره خونه بفروشم یکی ازدوستام گفت من یک جواهرساز سراغ دارم که فامیلمونه بریم اونجا حلقتو خوب میخره وقتی که مارفتیم اونجا دوستم شرایط منو بهش گفت تا حلقمو به قیمت خوب بخره.طرف وقتی شنید ومنو دید به من علاقمند شد شماره منو ازدوستم گرفتو شروع کرد به پیام دادن اولش قبول نکردم ولی اون خیلی اصرار میکرد منم به خاطر شرایط روحی که داشتم پذیرفتم اون مرد متاهل بود.از خودم تعجب کردم منی که اونقدر مومن بودم نجیبوپاک بودم چرا وارد این رابطه شدم البته رابطه فقط درحد پیامک بود ویکماه طول کشید تا اینکه شب ۲۳ ماه رمضون تو احیا به خدا قول دادم اون رابطه رو تموم کنم همون شب پیام دادمو گفتم حاضرم دلم پراز درد وداغ همسرم باشه اما برای خوب شدن حالم از یک مرد متاهل دلبری نکنم.مطمئنم خدا منو بخشیده وبهترینهارو سرراهم قرار میده من بین خدا واون رضایت خدارو انتخاب کردم وسختیشم با دلو جونم خریدم خیلی سختوبود ولی گذشت.

  3. عاشق مشو گر توانی. تادرغم عاشقی نمانی قدرخود رابدانید هیچ وقت خودرا بی ارزش نکنید ونشید دستمال کاغذی دست آدمای هوس باز بدمچالتون کنن بندازن دور

  4. منم تجربه کردم عشق اشتباه رو باید فقط ترکش کنی تا بتونی ب ارامش برسی مردیکه ک زن داره هرگز سهم تو نمیشه تنها باش ولی با مرد زن دار نباش

  5. دوستان رابطه با یک مرد متاهل آخر خوبی نداره در یک جمله زجرهای آخرش به لذتهای زود گذرش هرگز نمی ارزه.
    یکی از دوستام تو این مسیر افتاد میگفت این موقعها مردها با صراحت میگند وای زنمون فهمید باید تمومش کنیم و کات و خودشون و خلاص میکنند . تهش همینه

  6. بنظر من انسانها آزادآفریده شدند،ونعمت های خداوندزیاده،وحق آزادی داریم چه مردوچه زن،ولی مسأله اینه که وقتی پای بچه به میون میاد،کاردرست اینه که حرمت بچه هارونگه داری،وجدانشی،ولی حق داری اززندگیت لذت ببری،اگه ازگناهان بزرگتر دورت میکنه،بهتره.وگرنه اگه آدمیزادعقده بمونه تودلش کارهای فجیع تری ازش سرمیزنه.

    1. رابطه زن بیوه یا مطلقه بامرد متاهل فرق داره شما الان داری زن متاهل ومرد متاهل رو مثال میزنی

  7. همه دیدگاهها رو خوندم . نمی‌دونم خیانت و نفرین و آقا به زن دیگه ظلم نکن و … اینا همش بر میگرده به فرهنگ و نظام و قانون کشور ما . اگر اینا نبود اکثر زوجها خیلی محترمانه از هم جدا میشدند و با ی انتخاب دیگه زندگیشونو شروع میکردند . همه این مشکلات بر میگرده به ترس‌ها اگر این موانع مزخرف نبودند هیچ وقت این مشکلاتم نبود چه اجباریه که از کسی که حالا به هر دلیلی بخوای هم خونه باشی . اما دوسش نداشته باشی . بهم بر چسب نزنیم .

  8. سلام
    اگه مرد متاهل با خانم اش مشکل داشته باشه چندسال باهم توی خونه به عنوان هم خونه زندگی کنن
    مرد متاهل به تازگی بعد چندسال
    6ماه با یه خانم ارتباط برقرار کنه دوسش داشته باشه
    اینجا خانمی که تازه اومد وبعد 6ماه فهمیده که پسر متاهل هست باید چه کاری کنه

  9. وقتی یک مسیری رو میدونی اشتباه هست.
    چرا وسوسه میشه پا در اون مسیر بزاری.
    بعد بمونی تو مشکلات و گرفتاریاش، برای خودت و برای دیگران.

    پس بهتره همون اول که میدونی واردش نشی.

  10. وقتی یک مسیری رو میدونی اشتباه هست.
    چرا وسوسه میشه پا در اون مسیر بزاری.
    بعد بمونی تو مشکلات و گرفتاریاش، برای خودت و برای دیگران.

    پس بهتره همون اول که میدونی واردش نشی.

  11. سلام روز بخیر خواهشا انسان باشید خیانت که همه بلدن وفاداری و انسانیت مهمه امیدوارم هر مرد و زنی که داره به شریک زندگیش خیانت می کنه خدا همه چیز بهش بده جز ارامش روحی و روانی

    1. ان شاالله
      الان شوهر خواهرم داره به زنش خیانت میکنه آبجیم طفلک بارداره واینکه فهمیده خیلی براش ناراحتم

  12. شما با عقل صحبت می‌کنید ولی عاشقی حکمه دله خدانکنه یکی بشه همه دنیات بعد اونوقت تنها چیزی که میبینی و میشنوی فقط اوست.

    1. بله متاسفانه آقا سعیدهمینطوره منم دارم نابود میشم ولی چه کنم ک دل حرف حالیش نیست لعنت ب هرچی دل بستن

      1. رابطه زن بیوه یا مطلقه بامرد متاهل فرق داره شما الان داری زن متاهل ومرد متاهل رو مثال میزنی درصمن منظور از رابطه سکس نیست بلکه دوستی ساده هست

      1. بزرگترین اشتباه وارد رابطه شدن با فرد متاهل هست.مثل به قاتل هر لحظه منتظر دستگیر شدنی.آرامش نداری.آدم از تنهایی بمیره بهتر از اینه که با فرد متاهل وارد رابطه بشه

    2. مگه مجردی ک آنقدر دم از عشق میزنی؟ وقتی متاهلی باید ب همسرت متعهد باشی اگر باهاش خوشبخت نیستی جدا شو حتی اگر بچه داری بچها رو ب نحوه احسنت بزرگ کن بدون هیچ صدمه ایی اما در حین اینکه داری زندگی میکنی با مادر بچه‌ات خیانت نکن تمام

  13. من یک زن متاهل هستم ک عاشق یه مرد متاهل شدم بارها سعی کردم این رابطه رو تموم کنم ولی موفق نشدم ممنون میشم در این زمینه من رو هم کمک کنین💚

      1. آخ من عاشقشم با اینکه زنش فهمیده ۲بلر مچ نارو گرفته تو این یک‌سال نمی‌تونم ازش دل بکنم اونم پای همه چی واستاده ۱ساله با همه‌ سختی ها خونه‌ گرفتیم داريم باهم زندگی می‌کنیم من تا حالا ی روزم بدون دیدنش و صداش نموندم فقط چون‌ بچه کوچیک داره نمی‌تونیم فعلا بهم برسیم

      2. منم یه زنم وقتی شوهرت بهد کم محبت کنه یکی بهم جان دل بگه میرم سمتش بزار دنیا هر جوری میخواد بشه

    1. سلام خانم وقت بخیر من یک خانم هستم به عنوان یک زن بهتره شما کات کنید من متاهلم چند وقت پیش متوجه شدم همسرم با یه خانم مطلقه ارتباط داره فقط تلفنی بخدا کاری کردم که الان اون خانم نمیتونه تو شهر سربلند کنه چون ما یه شهر کوچیک زندگی میکنیم فکر کنم دو سه شهر اطراف هم موضوع رو فهمیدند اما من نگفتم تلفنی بوده گفتم خونه خالی گرفتمشون

      1. سلام ساراجان، مطمئن باشید شوهر شما دیگر جایی در قلبش برایتان اختصاص نداده است وظاهر نمای می کند شاید قبلا برمی گشت به عشق حقیقی ولی با این کارتان ، هرگز شمارا انسان نخواهد دید.

      2. کار اونا توجیهی نداره اما شما تهمت زدید و این خیلی اشتباهه حتی همسر خودتون بدنام کردین ، باعث تاسفه

  14. سلام من دختر مجرد ۲۰ساله هستم از شخصی که متعلق ب کسی دیگر است خوشم امده و خیلی به او فکر میکنم او هم ب من درخواست دوستی داده است و سخت میتوانم تصمیم بگیرم

    1. توروخدا اشتباهی ک من کردم تو نکن بعدش خیلی اذیت میشی ولی دل بستی و راهی نداری منم ۲۴ سالم بود این اشتباه و کردم الان ۳۳سالمه ولی دیگه قدرت دلم از عقلم بیشتره نکن توروخدا گناه داری

    2. اصلا یکدرصدم فکراین نباش که همچین کاری کنی چون داری خانه ات رو،روی حباب درست میکنی پایانی نداره آخه به چه قیمت میخوای زندگی یکی دگه روسیاه کنی خودتو،آباد…بنظرت یکی باخودت اینکاروکنه خوشت میادنفرینش نمیکنی…

    3. دقیقا منم یک سال با ی مرد متاهل هستم. ک نمیدونستم الان عاشق همیم. میمیریم برای هم. زنش خب زنیت نداشت همش غر میزد غذا درست نمیکرد نیازاشو برطرف نمیکرد خب واقعا ی مرد وقتی ازدواج میکنه اینارو میخواد از زنش. زنش فقط بفکر پول خرج کردن بود الانم فهمیده تو رابطه ایم هرکاری میکنه ک. زندگیو برامون زهرمار کنه منم صیغشم رابطمونم خوبه بنظرتون کارم اشتباه بوده؟

      1. بله مشکل اززن های مطلقست که میدونن طرف زن وزندگی داره بازهم وارداون زندگی میشن آخه به چه قیمت چه ارزشی داره عذاب وجدان نمیگیرین واقعاازخداتون بترسین همین کاروباخواهرمادرتون کنن خوشتون میادواقعا

      2. کارشما از اول تا آخر عمرت اشتباه مرگ هم از شما شرم میکنه

      3. اره که اشتباهه .خودتو به جای زنده بزار که بهش خیانت شده چه حالی پیدا می‌کنی.از خدا نمیترسی آه زنده دامنگیرت بشه.تف به این دنیا که شما وامثالتو داره

      4. واقعا رفتاراتون نهایت بیشرمیه. چرا فکر میکنین شما عاشقین. این یک خیانت به خوتون و همنوعتون هست یک زندگی که با عشق و علاقه داره پیش میره یکی میاد کاسه داغتراز اش میشه و با عشوه گری و هرزه گی بنیان یه خانواده رو از بین میبره. خدا نیامرزه بانیان این اتفاقات نابهنجار رو. وجدانتونو در نظر بگیرین این فکرای پلید رو از ذهنتون دور کنید.

    4. اصلا دوست نشو ،سریع رابطتو قطع کن چون بلایی به سرت میاد که جز افسردگی و ناراحتی هیچی نداره برات اینو بدون مردی که به زن خودش وفادار نیست به تو هم نمی تونه وفادار باشه و ترکان می کنه و به تو هم خیانت می کنه چون خیانت ریشه ی ارثی داره

    5. هرگز قبول نکن هرگز، هنوز خیییلی جوونی الان که هیچی بینتون نیست پا رو دلت بزاری خیییلی بهتره از اینکه دوروزه دیگه با هزارتا خاطره و دلبستگی جدا بشی، چون راه اشتباه هیچ وقت به مقصد نمیرسه. امیدوارم تصمیم درست رو بگیری عزیزم

  15. سلام من یک زن مطلقه هستم که بایک مردمتاهل واردرابطه شدم خودش خیلی دوست داره این رابطه روادامه بده میگه اگه زنم بفهمه طلاق بخادمشگلی ندارم طلاقش میدم قبلاازاینکه ازداج کنه من باهاش دوست بودم ی مدت نبودم که رفت ازدواج کردولی دوباره اومده سمت من چیکاربایدبکنم راهنماییم کنید

    1. باید رابطه نامشروع نباشد که استرس پدر آدم را در میاره و هیچ لذتی نمیده این رابطه

    2. باید رابطه نامشروع نباشد که استرس پدر آدم را در میاره و هیچ لذتی نمیده این رابطه

    3. سلام کسی که خانواده تشکیل داده و خیانت میکنه مطمعن باش به تو هم خیانت خواهد کرد..برای خودت ارزش قائل باش مطمعن باش شما خیلی جوان هستید .وگزینه بهتر و باارزش تر انتخاب کن..

      1. سلام روز بخیر تورو خدا به چه قیمتی حاضرید بازندگی یه نفر دیگه بازی کنید من 15ساله شوهرم مریض ام با هرکی که بشه دوست و چند ساله صیغه کرد تازه زنه بهش میگه من مقصرم خودش اصلا مقصر نمیدونه سه تا پسر دارم بازندگی یه نفر بازی کردن فقط اه و نفرین گیرم چند روزی یا سالی خوش بگذرونید اما له کردن غرور یه نفر دیگه چی امیدوارم هرکسی به زن یا شوهرش خیانت می کنه فقط خداوند به درد بی درمان دچارشونه کنه من که حلال نمی کنم

      2. واردرابطه بامردوزن متاهل شدن یعنی جنگ باخدایعنی هوس چیزی نیست به خودتواذزش قایل شویدمردی که متاهل لزومی نداره واردرابطه بشه طلاق واسه همین روزاست طلاق بده بره دنبال هوس

    4. سلام وقت بخیر یه خانم مطلقه شوهرمو ازراه به درکرد وزندگبمو گرفت بایه بچه ۷ ساله ازاون زندگی منو انداخت بیرون الان چهارسال میگذره وشوهرسابقم الان اومد سمتم من بهش دوباره دارم وابسته میشم نمیدونم چطورشد وارد دوستی شدیم من فقط میخوام ازش انتقام بگیرم حسی ودردی که من تجربه کردم رااونم تجربه کنه آیابازم گناه میکنم الان دخترم ۱۰سالشه

      1. سلام خانم عزیز از نظر من این کارو نکن من بعد از خیانت همسرم جدا نشدم ولی الان که ۵ سال هست که گذشته سخت پشیمون شدم چرا جدا نشدم .با یک نفر دیگه که قدر شما رو بدونه ازدواج کن اون مرد واقعی نیست.وفاداری هر کس ارزششو نشون میده تمام زندگی ۲۶ ساله ام نابود شد زندگیمون سیاه شد .ازش متنفرم نزار این حسو داشته باشی.

    5. سلام وقت بخیر یه خانم مطلقه شوهرمو ازراه به درکرد وزندگبمو گرفت بایه بچه ۷ ساله ازاون زندگی منو انداخت بیرون الان چهارسال میگذره وشوهرسابقم الان اومد سمتم من بهش دوباره دارم وابسته میشم نمیدونم چطورشد وارد دوستی شدیم من فقط میخوام ازش انتقام بگیرم حسی ودردی که من تجربه کردم رااونم تجربه کنه آیابازم گناه میکنم الان دخترم ۱۰سالشه

      1. سلام
        بنظر من اگه شما با یه مرد سالم که لایق شماهم هست ازدواج کنید،بزرگ ترین انتقام میتونه باشه،اما اگه بخواید دوباره برگردید سمت همسر ثابقتون فقط دارید به خودتون ضربه میزنید،لیاقت شما بالاتر از این هاست که بشینید بخاطر انتقام گرفتن دو دستی خودتونو به اون آدم تقدیم کنید،بسپاریدش به خدا،بجای این فکرا برید دنبال خوشبختی خودتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *