کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

مشاوره تحصیلی کنکور

مشاوره کنکور یک امر بسیار مهم و اساسی در موفقیت افراد در امتحان بسیار سرنوشت ساز و حیاتی کنکور به حساب می‌آید که به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا بتوانید با موفقیت بسیار عالی کنکور را پشت سر بگذارید. موفقیت در کنکور باعث این خواهد شد که شما در ادامه زندگی با شرایط بسیار مناسب و راحت‌تری روبرو شوید و بتوانید در جامعه فردی موفق باشید.

از این رو، مشاوره تحصیلی کنکور یک شغل بسیار حساس و حیاتی به حساب می‌آید که بسیاری از افراد، مانند مشاوران برتر مؤسسه بینش نوین، در این امر مشغول به کار و فعالیت بوده و به صورت حرفه‌ای کار خود را پیش می‌برند تا بتوانند افرادی مفید و بسیار باسواد را تحویل جامعه دهند.

مشاوره تحصیلی کنکور

چرا کلینیک تخصصی روانشناسی بینش نوین

کلینیک تخصصی روان شناسی و مشاوره بینش نوین در حوزه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی از اضطراب فردی، سکس تراپی تا مشاوره شغلی

مشاوره تلفنی

امکان رزرو نوبت و مشاوره تلفنی و آنلاین

مشاوره حضوری

رزرو نوبت تلفنی و انجام مشاوره حضوری در کلینیک

19 سال سابقه

شروع کار از سال 1383 شمسی در تهران

روش های دریافت مشاوره تحصیلی کنکور

به منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی روش‌های متفاوتی برای دریافت مشاوره تحصیلی کنکور به چشم می‌خورد که شما عزیزان می‌توانید به صورت تلفنی و غیر حضوری و همچنین آنلاین اطلاعات بسیار خوبی در ارتباط با مشاوره تحصیلی به دست آورید. به دلیل اینکه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت مناسب نمی‌توانند به صورت حضوری برای مشاوره تحصیلی کنکور به مراکز مراجعه کنند، شرایط غیر حضوری برای آنها بسیار مناسب خواهد بود.

هدف گذاری برای کنکور

اگر به دنبال این هستید که آینده بسیار درخشان و خوبی داشته باشید و به راحتی بتوانید زندگی خود را بگذرانید، بهتر است که یک هدف گذاری بسیار مناسب برای کنکور خود داشته باشید. مشاورین محترم تحصیلی در مرکز مشاوره بینش نوین مشغول به کار و فعالیت هستند و می‌توانند شما را در مدت زمانی کوتاه با توجه به برنامه‌ریزی بسیار عالی به چیزی که لیاقت آن را دارید برسانند.

مشاورین تحصیلی به شما به خوبی آموزش خواهند داد که چگونه از یک دقیقه وقت خود به درستی استفاده کرده و به هیچ عنوان وقت تلف نکنید تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه به مقاصدی که مد نظر دارید برسید.

نظارت پیوسته و دسترسی شبانه روزی به مشاور تحصیلی آنلاین که به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند باعث شده است که افراد از طریق پیام رسان‌های مختلف داخلی بتوانند تمام مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند و از آنها کمک بخواهند.

طراحی نقشه مسیر در کنکور سراسری

مشاورین تحصیلی به شما یک نقشه مسیر برای موفقیت در کنکور سراسری می‌دهند که باید با توجه به آن تمام ساعات روز را مشغول به کار و فعالیت باشید و در کنار تفریح و فعالیت‌های دیگر، به صورت دقیق و درست برای کنکور خود را آماده کنید.

مشاورین تحصیلی به صورت اصولی و کاملاً پیشرفته و مناسب به شما یاد خواهند داد که چگونه از تک تک زمان‌های خود استفاده کنید و بتوانید در طول هفته علاوه بر استراحت و رسیدن به کارهای دیگر، به آن هدفی که مد نظر خودتان است برسید.

نحوه صحیح مطالعه در دوران کنکور

برای مطالعه در کنکور یک نحوه صحیح مطالعه و راه درست را تمام مشاوران عزیز به شما تقدیم خواهند کرد که با توجه به آن می‌توانید به آسانی جلو رفته و شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کنید. اولین موردی که در مطالعه صحیح کنکور باید به آن توجه داشته باشید این است که اهداف مطالعاتی خود را مشخص کرده و بعد از تعیین مدت زمان مطالعه، زمان استراحت مناسب نیز برای خود ایجاد کنید. زیرا اگر به میزان بسیار کمی استراحت داشته باشید و فقط به دنبال مطالعه کردن باشید، به احتمال زیاد ذهن شما خسته شده و آن بازدهی لازم را نخواهد داشت.

یکی از اولین و مهم‌ترین قسمت‌ها در مطالعه حاشیه نویسی و یادداشت کردن قسمت‌های مهم هر کتاب و همچنین حل تمرین و در آخر مطالعه نهایی می‌باشد که همه این موارد در کنار هم به شما کمک می‌کنند تا یک روش صحیح مطالعاتی را در پیش بگیرید.

 

 

برنامه کنکور برای گروههای مختلف آزمایشی

معمولاً مشاورین تحصیلی کنکور یک برنامه مناسب کنکوری برای گروه‌های مختلف آزمایشی در اختیار همه قرار خواهند داد که با توجه به آن دانش‌آموزان می‌توانند مطالعات خود را در پیش گیرند و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند.

همچنین تمام افرادی که به عنوان مشاورین تحصیلی مشغول به کار و فعالیت هستند، نحوه مطالعه صحیح و خواندن ریز نکات را به مراجعان عزیز آموزش می‌دهند تا بدانند به چه صورت می‌توانند یک مطالعه اصولی و مناسب داشته باشند. یکی از عواملی که در درست خواندن نقش مهم و حیاتی را ایفا می‌کند، تعیین مدت مطالعه است که با توجه به میزان یادگیری و سرعت مطالعه شما می‌تواند افزایش و کاهش پیدا کند.

با توجه به اینکه تندخوانی و نحوه دقیق و درست خواندن مطالب عوامل مهمی برای موفقیت در کنکور به حساب می‌آیند و برای گروه‌های مختلف آزمایشی یکسان هستند، کارشناسان تحصیلی این موارد را به صورت اصولی به گروه‌های مختلف آزمایشی آموزش خواهند داد تا موفقیت بسیار چشمگیری را در کنکور داشته باشند.

برنامه ریزی آزمون سراسری ریاضی

با توجه به اینکه محاسبه کردن در آزمون سراسری ریاضی از اهمیت بالایی برخوردار است، داوطلبان باید همواره از راهکارهایی برای سهولت در انجام این محاسبات و کسب نتایج دقیق و افزایش سرعت و دقت خود در این امر استفاده کنند. بنابراین از آنجایی که درس ریاضی دارای ضریب 12 است، دانش‌آموزان باید بیشتر روی این مبحث تمرکز کنند. همچنین دروس دیگری مانند شیمی و فیزیک که به ترتیب دارای ضریب 9 و 7 هستند، از دیگر دروس مهم این رشته به حساب می‌آیند.

برنامه ریزی آزمون سراسری تجربی

درس زیست شناسی در آزمون تجربی با ضریب 12 رتبه اول را کسب می‌کند، بنابراین برای بهبود شرایط مطالعه نیاز به توجه و تمرکز زیادی‌ از طرف دانش‌آموز دارد. همچنین استفاده از روش‌های جدید برای استفاده بهینه از زمان و درک مطالب بسیار مهم است. دروس فیزیک، شیمی، ریاضی و زمین شناسی از دیگر دروس اختصاصی این گروه آزمایشی هستند که به ترتیب ضرایب 7، 9، 7 و 1 را در آزمون به خود اختصاص می‌دهند.

شاید خیلی از داوطلبان فکر می‌کنند رشته زمین شناسی زیاد مهم نیست، اما داوطلبانی که می‌خواهند در رشته هایی مانند داروسازی تحصیل کنند، باید درصد بالایی در این رشته کسب نمایند.

برنامه ریزی آزمون سراسری انسانی

با توجه به حفظی بودن تمامی مطالب و دروس کنکور سراسری علوم انسانی و در نتیجه برنامه‌ای که برای داوطلبان این گروه آزمایشی در نظر گرفته می‌شود، روش مطالعه باید دارای تکرار، تنوع، انعطاف پذیری و زمان محدود باشد تا متقاضیان این امتحان باعث ایجاد سردرگمی نشده و حس آرامش را در خود تقویت کنند.

توجه داشته باشید که زبان و ادبیات فارسی با ضریب 8 در کنکور سراسری انسانی از جایگاه بالایی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و همچنین ریاضیات، علوم اجتماعی، ریاضی، عربی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه. و منطق و اقتصاد به ترتیب دارای ضرایب 6، 5، 2، 5، 5 و 2 هستند.

برنامه ریزی آزمون سراسری زبان

برنامه‌ای که داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی باید در دستور کار خود قرار دهند، باید به گونه‌ای باشد که مدیریت زمان همراه با تمرکز، انگیزه و تلاش در رأس توجه آنها قرار گیرد. در این رشته زبان خارجی تنها درس اختصاصی این آزمون است و دارای ضریب 1 خواهد بود.

پس از طراحی یک برنامه پایه منابع مناسب را در اولویت بعدی خود انتخاب کنید و در این راستا استفاده از بهترین منابع کنکور و سایر منابع معتبر کمک آموزشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آیا شرکت در آزمون های آزمایشی لازم است؟

شرکت در آزمون‌های آزمایشی کمک بسیار زیادی به همه افراد می‌کند تا با موفقیت در این آزمون انگیزه بسیار زیادی گرفته و بتوانند یک عملکرد بسیار خوب در زمان آزمون نهایی داشته باشند. افرادی که در آزمون‌های آزمایشی کمی شرکت کرده‌اند، در مقایسه با افرادی که به صورت منظم و با توجه به نظر تمام کارشناسان محترم کنکور در آزمون‌های متعدد شرکت کرده‌اند، موفقیت کمتری دارند.

به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت در کنکورهای آزمایشی کمک بسیار زیادی به شما عزیزان می‌کند تا بتوانید با نمونه سؤال‌ها آشنا شده و بتوانید نحوه صحیح تست زدن را بیاموزید. افرادی که تست زدن سریع و با کیفیت را آموزش می‌بینند، می‌توانند در کنکور موفق و عالی حاضر شوند و در مقایسه با افرادی که در کنکورهای آزمایشی شرکت نکرده‌اند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

از چه زمانی باید مشاوره تحصیلی کنکور بگیریم؟

اگر به دنبال یک شروع مناسب برای فعالیت‌های کنکوری هستید، بهتر است که از سال هشتم این کار را آغاز کرده و دقت بسیار زیادی به خرج دهید تا بتوانید موفقیت را کسب کنید. معمولاً مشاوران تحصیلی کنکور به صورت حضوری و آنلاین در تمام شهرها مشغول به کار و فعالیت هستند و اگر دوست دارید که یک مشاوره بسیار خوب و مناسب داشته باشید که توأم با موفقیت و پیروزی در پایان کنکور برای شما عزیزان باشد بهتر است که به مؤسسه بینش نوین مراجعه کرده و از تجربیات مشاوران زبده آن بهره ببرید.

البته مشاوره اصولی و دقیق معمولاً ۶ ماه قبل از تاریخ برگزاری کنکور لازم خواهد بود و این موضوع برای افرادی صدق می‌کند که در کلاس‌های آنلاین کنکور شرکت کرده و حالا دیگر نیاز به نکات مشاور ه‌ای دارند.

با توجه به اینکه مشاوره آنلاین کنکور برای افراد بسیار توصیه شده است، می‌توانید با مراجعه به مؤسسه بینش نوین از نکات بی‌نظیر مشاوران بسیار پرقدرت ما بهره‌مند شوید. همچنین نیاز نیست که هزینه بسیار زیادی را بابت دریافت مشاوره پرداخت کنید و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید به نکات مهم مشاور خود گوش داده و از آنها استفاده لازم را ببرید.

تأثیر معدل دوره دبیرستان در کنکور سراسری سال 1403

در حال حاضر تأثیر معدل در کنکور به صورت رسمی اعلام شده و این تأثیر بر اساس مقاطع تحصیلی داوطلبان مشخص می‌شود. در اصل، واحدی به نام “سطح” به کار می‌رود تا نمرات نهایی دروس را با نمرات کسب شده در آزمون ورودی مرتبط کند. در این فرآیند، نمرات امتحانات نهایی و درصدهای کنکور سراسری با هم هماهنگ می‌شوند و امکان محاسبه نمرات نهایی متقاضیان و در نتیجه تعیین رتبه امتحانی آنها را فراهم می‌کنند. بنابراین هم نمره کتبی نهایی و هم رتبه کنکور به تراز ترکیبی تبدیل می‌شوند.

لازم به ذکر است، داوطلبان امکان شرکت در کنکور سراسری در رشته‌ای متفاوت از رشته تحصیلی خود را دارند. با این حال، نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که به عنوان مثال، داوطلبان علوم انسانی که قصد شرکت در آزمون ورودی رشته تجربی را دارند، ممکن است دروسی مانند فیزیک، شیمی و زیست شناسی را مطالعه نکرده باشند. در اینگونه موارد، نمرات این دروس مطالعه نشده در سوابق تحصیلی آنها لحاظ نخواهد شد. در نتیجه، در چارچوب قانون در مورد تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور، منظور از سوابق تحصیلی، نمرات هر درس مربوطه است.

هزینه مشاوره کنکور

هزینه مشاور کنکور با توجه به نوع پکیجی که شما عزیزان انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود و با استفاده از پکیج‌هایی که مشاور در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید موفقیت حتمی خود را رقم بزنید. معمولاً مشاورهای آنلاین هزینه بسیار مناسب‌تری خواهند داشت و اگر برای شما هزینه مسئله مهمی نیست می‌توانید از مشاورهای حضوری نیز استفاده کنید.

معمولاً هزینه‌های مشاوره حضوری رقم بالتری است که در وضعیت متعارف و با دریافت خدمات ویژه مازاد، حتی به مبالغ بالاتر نیز قابل افزایش خواهد بود که با توجه به نوع پکیج آموزشی که افراد در اختیار شما قرار می‌دهند این هزینه متفاوت است.

با توجه به اینکه کنکور برای بسیاری از افراد به یک تجارت بسیار عالی و پرسود تبدیل شده است، دقت بسیار زیادی در انتخاب مشاوره تحصیلی برای کنکور داشته باشید تا بتوانید در کنار پرداخت یک هزینه معقول، از یک مشاوره با کیفیت عالی بهره‌مند شوید.

وظایف مشاوره کنکور

از مهمترین وظایف مشاور کنکور می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم که عبارتند از:

  • آگاه کردن دانش آموز و خانواده او از آخرین شرایط و وضعیت تغییرات کنکور سراسری، ارائه بهترین نکات و مهم‌ترین آنها در مورد نحوه مطالعه و تست زدن، یک برنامه‌ریزی بسیار جامع و مناسب برای مرور و جمع‌بندی تمام دروس خوانده شده، معرفی کتاب‌های کمک درسی و معرفی اساتید بسیار برجسته کنکوری به دانش آموزان
  • همچنین معرفی آزمون‌های آزمایشی و پیگیری وضعیت پیشرفت آزمون‌های دانش آموز از موارد بسیار مهمی به حساب می‌آید که از وظایف بسیار مهم و خطیر مشاوره کنکور است.
  • یک مشاوره با کیفیت باید به شناسایی استعداد و توانایی دانش آموز و معرفی کتاب‌های کمک درسی بسیار مناسب بپردازد تا بتواند موفقیت را برای فرد مراجع به همراه داشته باشد.
  • همچنین یک وظیفه بسیار مهم مشاوره کنکور انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و هدایت دانش آموز به یک مسیر کاملاً درست و مطمئن است.
  • مشاوران تحصیلی روانشناختی که بیشتر فعالیت آنها در خصوص رفع استرس شب امتحان و کنکور و نحوه ارتباط با دیگران است، باید در کنار دانش‌آموز حضور داشته باشند تا بتوانند به موفقیت او کمک کنند.

روشهای دریافت مشاوره کنکور

با توجه به اینکه روش‌های حضوری و آنلاین برای دریافت مشاوره کنکور پیش روی تمام عزیزان قرار دارد، شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود می‌توانید پ یک انتخاب مناسب و عالی داشته باشید و برای کنکور آماده شوید.

مشاوره تحصیلی کنکور به صورت حضوریمشاوره تحصیلی کنکور به صورت آنلاین
در روش حضوری افراد باید به مرکز مراجعه کنند و با افراد مشاور دهنده در ارتباط باشند تا تمامی مراحل را به طور دقیق و کامل انجام دهند.در روش غیر حضوری افراد می‌توانند با یک تماس تمامی مراحل را با یکدیگر چک کنند به گونه‌ای که در این روش زمان کمی از افراد گرفته می‌شود.

ارتباط چشمی با مشاوران کمک بسیار زیادی به برخی افراد می‌کند تا با فکری باز مراحل دیگر را پشت سر بگذارند.

ارتباط از راه دور می‌تواند در هر لحظه برقرار شود و زمان خاصی ندارد. بنابراین دانش‌آموز همراه حضور مشاور را کنار خود حس می‌کند.
مشاوره تحصیلی حضوری هزینه بالاتری خواهد داشت.مشاوره کنکور به صورت غیر حضوری هزینه کمتری دارد.

در مشاوره تحصیلی کنکور به صورت حضوری اگر برای شما مشکلی پیش بیاید و به هر دلیلی دچار مریضی شده و یا مهمانی سرزده به خانه شما بیاید و نتوانید از وقت خود استفاده کنید، موقعیت شما برای مشاوره از بین خواهد رفت.

در مشاوره تحصیلی کنکور به صورت غیر حضوری زمان منعطف است و چنانچه مشکلی پیش بیاید، می‌توانید وقت مشاوره خود را تغییر دهید و این مشاوره از بین نرود.

چرا مشاوره کنکور مؤسسه بینش نوین را انتخاب کنید؟

مرکز مشاوره بینش نوین کیفیت و شرایط بسیار عالی داشته و تجربه چند ساله این مؤسسه در امر مشاوره تحصیلی کنکور نشان‌ دهنده سطح خدمات آن است.  دلیل تمایز بینش نوین با مؤسسات گوناگون مشاورین کنکور، تمرکز بر روی مباحث روانشناسی و شرایط روحی و ویژگی‌های فردی دانش‌آموزان است.

همچنین مشاورین کنکور بینش نوین با توجه به نحوه روحیه دانش آموزان و شرایط آنان، پکیج بسیار عالی را برای هر فرد آماده می‌کنند که با توجه به توانایی فردی او طراحی شده و می‌تواند با استفاده از آن پکیج شرایط مناسبی را برای خود در کنکور به وجود آورد.

 

 

مرکز مشاوره بینش نوین با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و وزارت ورزش و جوانان با مدیریت سرکار خانم دکتر زهرا حیدری از سال 1383 مشغول به فعالیت است که با هدف تخصصی نمودن امور مشاوره در حوزه‌های گوناگون مرتبط با زندگی فردی و تحصیلی دانش‌آموزان، به ارائه خدمات مشاوره‌ای روزآمد پرداخته و افتخار دارد که مرکزی منحصر به فرد جهت ارائه این نوع خدمات را بنیان نهاده است.

رزرو نوبت مشاوره حضوری و تلفنی

مشاوره تلفنی از ساعت 10 صبح تا 9 شب

مشاوره حضوری

اگر مشاوره حضوری به شما بهتر کمک می کندبا کارشناسان ما با شماره تلفن های بالا برای رزرو نوبت در ارتباط باشید یا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نماییم.