کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

مزایا مشاوره تلفنی چیست؟ مشاوره تلفنی یکی از خدماتی است که مراکز مشاوره و روانشناسی در صورت دریافت مجوزهای لازم می‌توانند ارائه دهند. این نوع مشاوره هم مانند مشاوره حضوری، تلاش دارد تا به نیازهای مراجع پاسخ دهد و چالش‌های او را برطرف سازد. مهم‌ترین مزیت این نوع مشاوره این است که فرد نیازی ندارد به صورت حضوری در مرکز حاضر باشد و این خدمات مشاوره و روانشناسی را در دسترس عزیزانی قرار می‌دهد که به دلیل راه دور به سختی می‌توانند از مشاوره استفاده کنند. کاهش هزینه جلسات مشاور را می‌توانیم به عنوان مزیت بعدی  در نظر بگیریم.

چرا مشاوره تلفنی می‌تواند سودمند باشد؟

این نوع مشاوره می‌تواند خدمات مشاوره و روانشناسی را در اختیار افرادی قرار دهد که به دلیل دوری راه نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند. هرچند که این نوع مشاوره با مشاوره حضوری متفاوت است اما توسط متخصصین انجام می‌شود،بنابراین می‌توانیم بگوییم که کیفیت جلسات بالا خواهد بود. البته باز نباید این موضوع را فراموش کنیم که مشاوره حضوری همیشه به مشاوره از راه دور ارجحیت دارد اما متخصصین مرکز مشاوره و روانشناسی بینش نوین با توجه به توانایی و تجربه خود،تا جایی که امکان داشته باشد، کیفیت جلسات را بالا می‌برند.

مشاوره تلفنی خانواده چیست؟

این نوع مشاوره می‌تواند در حوزه‌های متفاوتی انجام شود اما یکی از پر تماس‌ترین حوزه‌ها، مشاوره خانواده است. معمولاً یکی از زوجین پس از مواجهه با مشکلی که حل آن به ظاهر کار سختی است با مرکز تماس می‌گیرند و در خواست مشاوره  خواهند داشت. مشاور وظیفه دارد که درست مانند مشاوره حضوری، به دقت به حرف‌های مخاطب خود گوش کند و پس از تحلیل دقیق اطلاعات، او را راهنمایی کند.

مشاوره خانواده را می‌توانیم یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نوع مشاوره در نظر بگیریم زیرا ممکن است بیان مشکل در جلسه حضوری کمی سخت باشد و مراجع تمایل داشت باشد به صورت تلفنی مسئله خود را مطرح کند.

مزایا مشاوره تلفنی چیست؟ چه زمانی بهتر است؟

آیا می‌توان برای کودکان از مشاوره تلفنی استفاده کرد؟

برای بسیاری از مادران کار سختی است که برای مشاوره کودک خود از خانه خارج شوند. مشاوره  می‌تواند خدماتی بسیار مناسبی را برای این عزیزان فراهم کند. آن‌ها می‌توانند با مشاوره کودک خود به صورت تلفنی صحبت کنند و جلسات را پیش ببرند. این نوع مشاوره کودک و نوجوان می‌تواند شرایط مناسبی را برای افرادی که رفت آمد برایشان مشکل است فراهم کند. بنابراین می‌توانیم ببینیم که مشاوره چقدر می‌تواند در صرفه‌جویی وقت تأثیرگذار باشد. اما نکته مهم این است که روانشناس کودک حتماً باید در حوزه مشاوره تخصص داشته باشد تا بتواند جلسه را پیش ببرد.

مشاوره تلفنی چطور می‌تواند در تحصیل فرزند شما موثر باشد؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات در مشاوره تحصیلی این است که برنامه درسی و آموزشی فرزند شما دائماً چک شود. مشاوره تلفنی از آنجایی در حوزه مشاوره تحصیلی اهمیت پیدا می‌کند که دانش‌آموز می‌تواند راحت‌تر با مشاور خود در ارتباط باشد و در صورت بروز مشکل ساده‌تر بتواند با کمک مشاور خود چالش‌هایش را برطرف سازد. مشاوره می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت تحصیلی فرزند شما داشته باشد.

این نوع مشاوره مهم‌ترین شیوه مشاوره در موضوع مشاوره تحصیلی به شمار می‌رود و باید برای موفقیت دانش‌آموز حتماً از آن استفاده شود.

دوره تخصصی تربیت مشاور تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *