کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

بدون شک انتخاب یک مشاوره تحصیلی کنکور باتجربه و ماهر هنگام کنکور می‌تواند به دانش‌آموزان کمک فراوانی کند. این مشاوران با بررسی دقیق خصوصیات دانش‌آموز و استعدادهای وی کمک می‌کنند تا نتیجه بهتری در کنکور او حاصل شود.

یک مشاوره تحصیلی کنکور حرفه‌ای شامل چه مواردی است؟

مشاوره تحصیلی کنکور چه کمکی باید بکند؟

یک مشاور کنکور موفق و حرفه‌ای لازم است تا دانش‌آموز را به سمت درست سوق دهد. او باید به کلیه مطالب درسی و دروس مسلط باشد و از موضوعات مهم امتحانی، نکات هر درس و ضرایب هرکدام در کنکور آگاهی داشته باشد. به کمک مشاور کنکور با نحوه و چگونگی مطالعه هر درس آشنا می‌شوید و درک می‌کنید که چه درس‌هایی محاسباتی و چه درس‌هایی حفظ‌کردنی است. مشاور یک راهنمای کامل و کافی برای دانش‌آموز محسوب می‌شود. مشاوران تحصیلی پس از کشف علاقه و استعداد افراد باید برای خواندن درس زمان‌بندی کنند و برنامه دقیق بریزند و به دانش‌آموز نحوه شروع مطالعه را بیاموزند.

از دیگر وظایف مشاور کنکور معرفی و شناساندن منابع مناسب جهت آزمون است؛ همچنین مشاور باید چند کتاب درسی باکیفیت هم برای هر درس به دانش‌آموز معرفی کند. مشاورین تحصیلی باید دانش‌آموز را به شرکت در آزمون‌های آزمایشی و تست‌زنی تشویق کنند و به رفع ایرادات او در این زمینه بپردازند. مشاوران تحصیلی کنکور موظف هستند تا برنامه روزانه دانش‌آموز را پیگیری کنند و میزان پیشرفت او را در دروس بررسی نمایند.

مشاوره تحصیلی کنکور چه کمکی باید بکند؟

انواع مشاوره های تحصیلی کنکور کدام‌اند؟

مشاوره تحصیلی کنکور هر دانش‌آموز متناسب با سطح علمی و نیاز او انجام خواهد شد. فرد می‌تواند بر این اساس از مشاورین مجرب تحصیلی کمک و راهنمایی دریافت کند. انواع مشاوره کنکور شامل موارد زیر است که در ادامه بیشتر با روش هر یک از این مشاوران تحصیلی آشنا خواهید شد:

 

روش‌های مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی

روش اول: مشاوره انگیزشی

در این حوزه مشاوران تماماً بر روی مسائل روانی و انگیزشی تمرکز می‌کنند و به مشاوره روانی کنکور می‌پردازند و با بیان جملات انگیزشی، داستان‌های انگیزشی، معرفی زندگی‌نامة افراد بزرگ تلاش می‌کنند تا به دانش‌آموز روحیه‌ای دوباره دهند.

روش دوم:  مشاوره و برنامه‌ریزی

در این روش مشاور با برنامه‌ریزی کامل و جامع، اهمیت به جزئیات و بازه زمانی تعیین شده به دانش‌آموز برای رسیدن به نتیجه بهتر کمک می‌کند.

روش سوم: مشاوره با بررسی کمیت و میزان مطالعه

در این روش تمرکز بر روی بالابردن مدت‌زمان مطالعه دانش‌آموز است، افزایش زمان مطالعه موجب خواندن حجم بیشتری از مطالب درسی شده و در نهایت پیشرفت دانش‌آموز را به دنبال خواهد داشت.

روش چهارم: بررسی کیفیت و نحوة مطالعه

در این روش مشاورین کیفیت و راندمان مطالعه را مورد بررسی قرار می‌دهند و به دانش‌آموز انواع روش‌های مطالعه، تندخوانی، خلاصه‌نویسی و حاشیه‌نویسی، جمع‌بندی، تکنیک‌های برتر تست‌زنی و… را توضیح می‌دهند.

روش پنجم: مشاوره روانشناسی کنکور و تمرکز بر بعد روان‌شناختی دانش‌آموز

 این مشاوران جنبه‌های روانی و روان‌شناختی دانش‌آموز نظیر استرس و اعتمادبه‌نفس و… را بررسی می‌کند. جهت تماس با بهترین مشاوره روانشناسی برای کنکور می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

روش های مشاوره کنکور کارشناسی

مشاوره تحصیلی کنکور برای رشته‌های اختصاصی

مشاوره تحصیلی کنکور در هر رشته شرایط خاص خودش را به دنبال دارد:

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی

اگر قصد قبولی در یکی از رشته‌های دندان‌پزشکی، داروسازی، پزشکی یا پیراپزشکی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم از تیم مشاوره کنکور تجربی مجموعه ما کمک بگیرید. با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید به اهداف و رویاهای خود دست پیدا کنید. هرگز فکر نکنید این هدف غیرممکن است، دانش‌آموزان فراوانی به کمک خدمات تخصصی تیم مشاوره به قبولی در رشته موردعلاقه خود دست‌یافته‌اند. با توجه‌ به اینکه قبولی در رشته تجربی نسبت به سایر رشته‌های تخصصی سخت‌تر است پیشنهاد می‌کنیم حتماً از یک مشاوره خوب بهره‌مند شوید.

مشاوره تحصیلی برای کنکور انسانی

رشته انسانی از رشته‌هایی است که دروس حفظ‌کردنی بسیار بالایی دارد و با کمک یک مشاوره خوب در این می‌توان قدرت حفظ کردن و مطالعه و سرعت جمع‌بندی خود را بالا برد. از رشته‌های پرطرفدار این رشته می‌توان به حسابداری، حقوق، روان‌شناسی اشاره کرد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور ریاضی

در رشته ریاضی برای کنکور، مواردی از قبیل برنامه‌ریزی درست و حرفه‌ای، ارزیابی مستمر، منابع مفید و باکیفیت در موفقیت دانش‌آموز مؤثر است. همه این موارد گفته را می‌توان با کمک یک مشاوره خبره به دست آورد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور هنر

در رشته هنر نیز به کمک یک تیم حرفه‌ای از مشاوران خبره استعداد خود را کشف کنید و در مسیر درست گام بردارید. از رشته‌های معروف هنری می‌توان به کارگردانی، بازیگری، موسیقی، نمایش عروسکی، نقاشی، تئاتر و… اشاره کرد.

مشاوره تحصیلی برای کنکور زبان

دانستن منابع درست و مرتبط در این کنکور به همراه یک برنامه‌ریزی دقیق یکی از مهم‌ترین مسائل است که با راهنمایی‌های یک مشاور باتجربه امکان‌پذیر است.

مشاوره تحصیلی کنکور برای رشته‌های اختصاصی

خصوصیات یک مشاوره تحصیلی کنکور حرفه‌ای و باتجربه

خصوصیات یک مشاوره تحصیلی کنکور حرفه‌ای و باتجربه

سخن پایانی

بر اساس نکات گفته شده و معرفی ویژگی‌های حرفه‌ای در یک مشاور تحصیلی کنکور می‌توانید از یک مشاور مناسب برای پیشرفت و موفقیت بیشتر خود کمک بگیرید. همان‌طور که گفته شد اگر فرد از یک مشاور خوب و حرفه‌ای بهره‌مند شود می‌تواند پله‌های ترقی را در مسیر رسیدن به هدفش سریع‌تر و راحت‌تر طی کند و به مراحل بالایی دست یابد.

 مجموعه‌ها و سایت‌های فراوانی جهت مشاوره کنکور کارشناسی و راهنمایی در حوزه کنکور فعالیت دارند، اما نکته اینجاست که همه آن‌ها برای راهنمایی شما مناسب نیستند. همیشه سعی کنید مشاورانی را برای پیشرفت تحصیلی انتخاب کنید که علاوه بر خصوصیات گفته شده از یک مرکز مشاوره معتبر به شما معرفی شده باشند. سایت و مجموعه ما یکی از معتبرترین و معروف‌ترین مراکز مشاوره تحصیلی کنکور در تهران است و شما می‌توانید با خیال راحت و اعتماد از آن کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *