کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

فن بیان و مهارت گفتگو

مدرس : آقای عماد شاه صفی

یک دوره استثنایی و بسیار مفید و کاربردی برای عموم

24 ساعت

با ارایه گواهینامه معتبر
تلفن های ثبت نام ??
09210774969
02122223469

www.bineshnovin.com

فن بیان و زبان بدن

با گسترش علم روان شناسی و نتایج حاصله از تحقیقات روانشناختی در زمینه مهارت های ارتباطی کلامی و غیر کلامی، پیشرفت های چشم گیری در ارتقاء این مهارت ها بویژه شیوه های صحیح سخنوری، فن بیان، هنر گفتگو، بدست آمده است.

فن بیان تعاریف متعددی را به خود اختصاص داده بدینصورت که هنوز تعریف جامع و ساختار یافته ای برایش ارائه نگردیده اما شاید بتوان فن بیان را هنر استفاده از دستور زبان، واژگان، هیجانات، احساسات، عواطف و بهره گیری از سطوح عالی شناختی تعریف کنیم. این تبیین روان شناسی ارزش کاربردی فن بیان را در جایگاه واقعی خودش برجسته می نماید. یک متخصص روان شناسی در حوزه مهارت های ارتباطی که فن بیان را به شکلی آکادمیک و کاربردی در دستور کار خود دارد، می توانیم شاهد باشیم که این هنر را چگونه به شیوه ای گسترده و حرفه ای آموزش می دهد.

زبان بدن هم یک فهرست کاملی از اطلاعات و مفاهیم ارتباطی در هر فردی است که پیام خود را در قالب رفتار غیر کلامی با استفاده از اندام های حرکتی (مثل دست، پا، اجزاء صورت و …) به فرد دیگری منتقل می کند.

هنگامی که به ابعاد مختلفی از روابطمان می نگریم در می یابیم در مواقعی به جای سخنی که گفته شده، عکس العملی که نشان داده شده، هیجاناتی که برون ریزی شده، می توانستیم تصمیمی عاقلانه و رفتار منطقی تری را از خود نشان دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *