کلینیک مشاوره و روانشناسی بینش نوین

ساعت کاری مرکز: شنبه تا پنج شنبه، 10 تا 21

کلینیک روانشناسی و مشاوره بینش نوین

ساعت کاری مرکز:

شنبه تا پنج شنبه : 10 – 21

امروزه بسیاری از والدین با مشکل وابستگی کودک و جدا نشدن و نرفتن او به مهد کودک مواجه هستند.این نرفتن ناشی از اضطراب جدایی کودک از والد است.این تکنیک ها به شما آموزش می دهند چگونه با کودک خود در زمان رفتن مهد کودک رفتار کنید.

1.یکی از دلایل نرفتن به مهد ترس کودک از محیط و آدم های جدید است،پس حتما قبل از رسیدن به این سن کودک رو به پارک ببرید تا با بچه های دیگه روبه رو بشه.هرگز وادارش نکنین با بچه ها بازی کنه همین که ببینه بچه ها با او کاری ندارن کافیه

2.در 3 روز اول مادر به همراه کودک باید به مهد بره و از دور بچه هارو تماشا کنند و زمانی که زنگ تفریح تموم شد به بچه بگه بچه ها دارن میرن شعر بخونن ،برقصن،نقاشی بکشن ولی چون کلاس ها کوچیکه جا ندارن من و شما هم با هم بریم پس بیا بریم خونه فردا دوباره برمیگردیم.

3.بعد از 3 روز بچه قطعا دوست پیدا کرده و مادر بهش میگه میخوای بری سر کلاس من پشت در میشینم و اگر بچه موافقت کرد مادر باید بیرون و جلوی دید بچه بشینه و در زنگ تفریح اول بهش بگه بریم خونه ،اگر بچه تمایل داشت باید بمونه.

4.در این مرحله که بچه به افراد و محیط عادت کرده مادر باید بهش بگه به من اجازه نمیدن پشت در کلاس بشینم و باید برم تو حیات اگر دلت برای من تنگ شد از معلم اجازه بگیر و پیش من بیا.مادر حتما باید تو حیات بشینه.

5.در مرحله ی بعدی مادر باید به کودک بگهتا تو سر کلاس هستی من میرم خرید و بعد از نیم ساعت برمیگردم و باید برگرده و از دور خودش رو نشون بده.

6.در این مراحل بچه با همه چیز انطباق پیدا کرده و در مرحله ی آخر مادر باید بگه من میرم خونه لباسم رو عوض میکنم و میام و باید بره و مجدد برگرده

مادران عزیز برای تمامی مراحل بالا باید وقت کافی صرف کنید و طبق مراحل پیش برین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *